Co je to Inbound marketing? Jak správně nastavit marketing?

Inbound marketing je soubor činností zaměřených na získání více návštěvníků a potenciálních klientů prostřednictvím SEO optimalizace vlastních webových stránek a jejich umístění v internetových vyhledávačích. Dále sem patří získávání fanoušků na sociálních sítích a komunikace s nimi. On-line public relations a snaha zasáhnout co nejvíce uživatelů a potenciálních zákazníků prostřednictvím internetu a virálního marketingu šířeného samotnými uživateli. To všechno je inbound marketing.

Hlavním cílem inbound marketingu je tedy zaujmout na správných místech zajímavým obsahem za vynaložení minimálního množství nákladů. Je tedy důležitý nápad a znalosti. Důležitá je také tvorba webů a public relations. Neoslovujete tedy potenciální klienty běžnou reklamou, ale unikátním a zajímavým obsahem Vašich stránek. Daný člověk pak sám projeví zájem o daný produkt či službu a vy ho na základě jeho zájmu už pak jen sami kontaktujete a uzavřete s ním úspěšný obchod.

Na základě různých průzkumů se ukázalo, že inbound marketing je úspěšnější než outbound marketing, který se snaží přilákat nové klienty prostřednictvím placených reklam apod. Stačí pouze několik málo lidí, kteří prohlásí na internetovém fóru, že vynikající mobil koupili někde o 40% levněji a rázem se většina uživatelů začne zajímat kde. Za málo peněz tak dostanete spoustu muziky.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.