Jak správně nastavit kampaně u PPC marketingu? Co je to PPC marketing?

PPC marketing neboli Pay-per-Click marketing je marketingovým postupem, který je založený na využití přímé návštěvnosti internetových stránek skrze placenou reklamu na webových stránkách. Výrobce produktu či poskytovatel služeb platí provozovateli internetových stránek za každého potenciálního zákazníka, který se prostřednictvím reklamy v podobě banneru apod. umístěné na daném webu, proklikne na jejich internetové stránky.

Často se lze setkat s PPC marketingem v internetových vyhledávačích, které zobrazují reklamy na základě vyhledávaných klíčových slov. Kvalita reklamy a jejího umístění ovlivňuje počet kliknutí (click rate) a tudíž i výnosy PPC marketingu a výslednou cenu za kliknutí (cost-per-click). V současné době existují dva modely PPC marketingu.

Prvním modelem PPC marketingu je Flat-rate PPC, kdy se prodejce i poskytovatel reklamy dohodnou na pevné částce za kliknutí (CPC), přičemž obsah, který generuje atraktivnější klienty má vyšší CPC než obsah, generující méně atraktivní klienty. Druhým modelem je Bid-based PPC kdy zadavatel reklamy podepisuje smlouvu, která mu umožní zúčastnit se aukce, kde informuje o maximální částce, kterou je ochoten zaplatit za reklamu na daných stránkách.

Nevíte si rady s PPC marketingem? Máme za sebou zkušenosti s největšími firmami v CZ a SK. Kontaktujte nás na našich stránkách zde...